زیارت عاشورا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«ایهاالناس بدانید گدای حسنم»
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]

فقط همینمون مونده بود طرفدارای سفیانی تو ایران قد علم کنن و ابراز وجود کنن!!!!!!!!!!!!

 

 


نور خدا
برای راستی
پادشاه اسلام . پادشاه دل ها
پروژه 9944

به قول بر و بچ، عزیزان سایبری برید تو آماده باش!!!



نوشته شده توسط : محبان الحسن | سه شنبه 89 اسفند 17 ساعت 3:19 عصر

حضرت آیت‌الله جوادی آملی با بیان این که افرادی که به زیارت مشاهد مشرفه نائل می شوند باید از اعمالی نظیر دخیل بستن و قفل زدن پرهیز کنند،‌اظهار داشت: دخیل بستن از آثار فرهنگ جاهلی است و هیچ دستوری به آن در منابع دینی وجود ندارد.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی، امروز در درس تفسیر قرآن خود که با حضور صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: پیامبراکرم(ص) خود را جوادترین و با سخاوت ترین افراد معرفی کرده اند، زیرا ایشان افزون بر انفاق مادی، عقل و معرفت و علم هم می بخشند.

وی همچنین به آموزه‌های اسلامی در خصوص مسائل خانوادگی اشاره کرد و بیان داشت: اطلاع از وضعیت همسایه ها و دست گیری از افرادی که دارای شرافت هستند، از دستورات اخلاقی مورد تاکید اسلام است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشار ه به اینکه قربانی کردن یکی از سنت های پسندیده الهی است، گفت: سنت قربانی کردن در تمامی امت های پیشین بوده است و البته این ما هستیم که به قربانی کردن نیاز داریم و خداوند از آن بی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه خداوند به تقوای ما نیاز ندارد بلکه ما محتاج تقوا هستیم و تقوا به سوی خداوند بالا می رود، بیان داشت: بالا رفتن تقوا به معنای بالا رفتن متقی است و بین عبد و خالق راهی است که صراط مستقیم عنوان می شود.

وی با اشاره به اینکه (صعود) به معنای بالا رفتن و (نیل) رسیدن است، ادامه داد: حرکت به سمت خداوند است اما هرکسی به مقام (دنی فتدلی) نمی رسد بلکه هر کس به درجه ای که به واسطه عملش ساخته است، می رسد.

این استاد حوزه علمیه قم، ادامه داد: هر انسانی در سیر خود به جایگاه خاص خود می رسد و آن جایگاه صفتی از هزاران صفت خداوند همچون رحمان، کریم، منان و... است.

وی با اشاره به اهمیت تقوا و اینکه داشتن تقوا در انجام اعمال عبادی کافی است، گفت: در زمان جاهلیت افرادی که قربانی می کردند، خون قربانی را به خانه خدا می مالیدند که در قرآن تقوا شرط قبول عبادات معرفی شده است
.

حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه داد: افرادی که به زیارت مشاهد مشرفه نائل می شوند باید از اعمالی نظیر دخیل بستن و قفل زدن پرهیز کنند؛ زیرا دخیل بستن ازآثار فرهنگ جاهلی است و هیچ دستوری به آن در منابع دینی وجود ندارد.



نوشته شده توسط : محبان الحسن | سه شنبه 89 اسفند 17 ساعت 2:42 عصر

روایتی عجیب از امام علی(ع) درباره محمد حسنی مبارک !

فراری شدن حسنی مبارک توسط مردم مصر

متن عربی : صاحب مصر علامة العلامات وآیته عجب لها إمارات , قلبه حسن ورأسه محمد و یغیر أسم الجد(محمد حسنی مبارک) , أن خرج من الحکم فاعلم ان المهدی سیطرق أبوابکم , فقبل أن یقرعها طیروا الیه فی قباب السحاب (الطائرات) أو أئتوه زحفاً وحبواً على الثلج .


مضمون فارسی :

« صاحب مصر در راس نشانه ها و علامت ها است و نشانه صاحب مصر کدها و علامتهایی عجیب دارد و آن عبارتند از این است که وسط اسم رئیس مصر (حسن) است و اول اسم آن (محمد) است و اسم جد خودش را تغییر میدهد.
و اگر صاحب مصر از حکومت خارج شد و یا بوسیله مردم او را از حکومت خارج کردند پس بدانید بدرستیکه حضرت مهدی(عج) درب خانه های شما را میزند یعنی پشت درهای شما است پس دریابید و در آغوش گیرید کسیکه که دربهای شما را کوبیده است و بسوی ایشان همانند پاره های ابر پرواز کنید یا بروید به نزد ایشان هر چند به صورت خزیدن و کشیدن بدن خود روی زمین و جامه پوشیده ای که در آن هنگام بر روی آن برف باشد »

محمد حسنی مبارک





منبع : ماذا قال علی عن آخر الزمان صفحه 330

نویسنده: السید علی عاشور

لینک دانلود کتاب:
www.4shared.com/document/3cita7cT/______-___.html

 

تعبیر مولا علی (ع) بسیار جالب و شیرین است که میفرمایند جامه پوشیده ای که در آن هنگام بر روی آن برف باشد، که نشان از سرنگونی حکومت فرد مذکور در فصل سرما و زمستان دارد.

اللهــم عجـــل لولیک الفــــــرج



نوشته شده توسط : محبان الحسن | یکشنبه 89 اسفند 1 ساعت 2:29 عصر

تمام آنچه در این وبلاگ می خوانید
شعر ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام
پیش نویس قانون 2015 عاری سازی ایران از سلاح هسته ای
آقا جان بطلب یا امام رضا!
زبان حال امام حسن عسگری علیه السلام
تسلیت باد شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
آه کربلا، کربلا، کربلا
زمینه‏ ها و ریشه‏ های واقعه عاشورا در بیانات مقام معظم رهبری
غلامرضا سازگار-شعر مرثیه حضرت علی اکبر
حتما بخوانید/13واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید
شرکت زنان در دسته های سینه زنی و زنجیرزنی /نظر فقها
[عناوین آرشیوشده]
blogکد بازی تمرکز حواس