• وبلاگ : «ايهاالناس بدانيد گداي حسنم»
  • يادداشت : ايران و آمادگي براي خروج سفياني !
  • نظرات : 4 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليکم تذکري که متاسفانه فراموش کردم بدنم فقط اين جمله بود که نکته هاي زيادي در آن نهفته است لذا از گذاشتن پستهايي که حاوي اين جمله باشد جدا خودداري فرماييد *مراقب باشيم راهبرد رهبري مبني بر جذب حداکثري با فحش و تحقير ميسر نميشود*
    بسم الله الحمن الرحيم
    ن و القلم و ما يسطرون
    سلام دوست و نويسنده ي گرامي با توجه به عيد باستاني نوروز و خانه تکاني و توسعه وبگاه بر و بچه هاي ارزشي برآن شديم تا تحولي در اين وبلاگ ايجاد کنيم لذا خواهشمنديم در صورتيکه حاضر به قبول شروط زير نيستيد به مدير وب اطلاع دهيد تا با عرض شرمندگي از جمع نويسنده ها حذف گرديد.
    1-حتما هر 2 هفته يکبار 1 پست در ارزشيها داشته باشيد.
    2-پستهاي ارسالي شما به هيچ وجه کپي برداري از سايت يا کتاب و.. نباشيد لذا شما موظفيد از قلم خود براي پست ارزشيها استفاده نماييد بعضا ديده شده با وجود تذکرات نويسنده ها به اين اصل دقت نکرده اند که ار سال جديد انشاا... برخورد خواهد شد .
    3-اگر قصد داريد از خبرگزاريها براي متنتان استفاده کنيد حتما به قلم خودتان از متن خبرگزاري استفاده کنيد نه کپي برداري از خبرگزاري ذکر شده.
    4- قبل از ارسال پستتان سري به وب بزنيد اگر ملاحظه کرديد در همان روز يکي از نويسنده ها پست ارسال نموده تامل بفرماييد و ارسال پستتان را به فردا موکول کنيد.
    باتشکر از همکاري و همياري شما اميدوارم در سال جديد چونان قبل زير سايه ي امام زمان،مقام معظم رهبري و خانواده ي محترمتان موفق و مويد باشيد.
    يازهرا س
    توحيدي
    و مکروا و مکر الله و الله خير الماکرين
    ان شاء الله مقدمات و قواعد ظهور در حال تکميله