زیارت عاشورا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«ایهاالناس بدانید گدای حسنم»
اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]

تفاوت عقاید بهائیت با عقاید دیگر ادیان آسمانی

ادیان توحیدی که همان ادیان آسمانی و حقیقی هستند دارای سه اصل کلی و مشترک می­باشند :

1 – اعتقاد به خدای یگانه ( توحید ) .

2 – اعتقاد به زندگی ابدی برای هر فرد انسانی در عالم آخرت و دریافت پاداش و کیفر اعمالی که در این جهان انجام داده است ( معاد ) .

3 – اعتقاد به بعثت پیامبران از طرف خدای متعال برای هدایت بشر به سوی کمال نهایی و سعادت دنیا و آخرت ( نبوت ) .

بنابراین توحید ، نبوت ، معاد اساس و رکن ادیان آسمانی را تشکیل داده و از ویژگی اساسی آنها به حساب می­آیند . از آنجا که فرقه بهائیت هیچگونه نشان و علامت آسمانی و الهی ندارد بلکه بر اساس خواست­های نفسانی و شیطانی عده­ای شکل گرفته عقاید و باورهای آنها نیز با اصول ادیان الهی در تضاد می­باشد .

توحید که از اصول بنیادی و اساسی اسلام و ادیان توحیدی می­باشد نه تنها در آئین بهائیت مورد تائید و اشاره قرار نگرفته بلکه رهبر و بنیانگذار این فرقه یعنی میرزا حسین علی بهاء ادعای الوهیت نموده و به شرک گرفتار شده است . او به صراحت در کتاب اقدس صفحه 77 می­گوید : «گوش فرا دهید ای جماعت بهائیان که خدای شما از نزدان بزرگ پیام می­دهد که نیست خدایی جز من توانا و متکبر و خودپسند » بنابراین بهائیت با اصلی­ترین اصول ادیان که توحید می­باشد مخالف است و بندگان خدا را بر خلاف دعوت تمام انبیا الهی به اطاعت از خدای خود یعنی میرزاعلی­ محمد باب و حسین علی بهاء دعوت می­کند .

 

انکار قیامت :

قیامت که یکی از اصول مسلم ادیان توحیدی بوده و بر آن تاکیر فراوان شده است از نگاه میرزاعلی محمد باب موهوم و دروغ پنداشته شده است ولی از دیدگاه حسین علی بهاء واقع شده است . وی در کتاب لوح اقدس می­گوید : « به تحقیق قیامت برپا شده و اسرافیل هم در سور دمید و منادی هم ندا داد و زمین هم به ظهور من متزلزل شد و کوه­ها هم به ظهور من مانند پنبه زده شد و .... » و خود را صاحب قیامت و برپا کننده ان معرفی می­کند بنابر این مفهوم قیامت از نظر آنها با مفهوم از دیدگاه ادیان آسمانی کاملا متفاوت است . قیامت به نظر آنها در همین دنیا واقع شده و اتفاق افتاده است و قیامتی بعد از مرگ وجود ندارد .

 

انکار نبوت :

گفته شد که حسین علی بهاء گاهی خود را حضرت قائم معرفی کرده سپس پیامبر و پس از آن خدای احد و واحد ، ولی در مواقع خطر خود را مسلمان معرفی می­کرد . بنابراین معرفی خویش به عنوان پیامبر با خاتمیت حضرت محمد که تمام ادیان خبر و بشارت آن را داده­اند در تناقض بوده و با اصل نبوت که یکی دیگر از اصول ادیان الهی است مخالف می­باشد . آنچه که در یک جمع­بندی کلی می­توان گفت این است که حسین علی بهاء در مجموع گفتارش توحید ، معاد و نبوت را کاملا انکار نموده است . 

بنابراین آئین بهائی هیچ نوع مشابهتی با ادیان توحیدی ندارد و ساخته و پرداخته دشمنان اسلام می­باشد . با توجه به حمایت­های علنی استکبار و ادعاهای بی­منطق بهائیان باید بگوییم بهائیت یک دین نیست بلکه نقشه­ای استعماری است برای ضربه زدن به امت اسلامی و غلبه بر کشورهای اسلامی زیرا اگر مردم این فرقه را بپذیرند دیگر مبارزه با ظلم ، جهاد ، امر به معروف و نهی از منکر مفهوم خودش را از دست می­دهد .



نوشته شده توسط : محبان الحسن | دوشنبه 89 اردیبهشت 20 ساعت 7:22 عصر

تمام آنچه در این وبلاگ می خوانید
شعر ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام
پیش نویس قانون 2015 عاری سازی ایران از سلاح هسته ای
آقا جان بطلب یا امام رضا!
زبان حال امام حسن عسگری علیه السلام
تسلیت باد شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
آه کربلا، کربلا، کربلا
زمینه‏ ها و ریشه‏ های واقعه عاشورا در بیانات مقام معظم رهبری
غلامرضا سازگار-شعر مرثیه حضرت علی اکبر
حتما بخوانید/13واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید
شرکت زنان در دسته های سینه زنی و زنجیرزنی /نظر فقها
[عناوین آرشیوشده]
blogکد بازی تمرکز حواس