زیارت عاشورا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«ایهاالناس بدانید گدای حسنم»
دانش، کشنده نادانی و مایه بزرگواری است . [امام علی علیه السلام]

چه رنگی را دوست دارید؟

سبز : این افراد ، مضطرب و انعطاف پذیرند . مذهبی و بیشتر در انجمنهای خیریه یا بیمارستان یافت می شوند . اصلاح گرند و علاقه زیادی به نصیحت کردن دارند . کوشش و پشتکار زیادی دارند. شریک تجاری خوبی هستند.

بنفش : گاهی زیاد صمیمی می شوند که قضاوت و تصمیم درست از آنها سلب می شود ، حساس و صمیمی اند و ذوقی عارفانه دارند .


سیاه : سیاه یعنی نه ، نیستی ، که نشانه ای از ترک عشق و انصراف از فعالیتهای جمعی است ، این افراد نسبت به آینده ناا امید ند . معمولا خسته و افسرده و ناراضی ، مغرور و منکرند . البته خودشان وجود این صفات را در خود قبول ندارند . از طرفی دیگر سیاه نمادی از شرافت و آبرومندی است .


قرمز : این دسته از افراد ، عاشق ، مبارزه طلب ، شجاع ، اکتیو ، پر از شوق زندگی ، شلوغ ، ( انگاری نیرویشان تمام نشدنی است ) پرانرژی اند . خوب مشت می زنند ، خوب هم کتک می خورند ، و در مجموع افرادی برونگرا هستند.


خاکستری : این افراد معمولا محافظه کار و غمگینند . حتی اگر قرار باشد موزیک گوش کنند ، آن موزیک غمگین است . در مورد آنها خوشی بی خوشی کاملا صدق می کند .


زرد : زردها در انتظار روزهای خوش آرام و قرار ندارند . مخترع و توسعه طلبند ، بلند پرواز و گاهی حسودندو بر خلاف نظر رایج بین مردم بیمار و رنجور نیستند .


قهوه ای : این افراد یا یک بیماری جسمی جدی دارند و یا مشکلی که به نظر آنها غیر قابل حل نیست دارند . پس از نظر روحی و جسمی در خطرند . طرفداران این رنگ معمولا آواره اند و سکنی در یک جا به طور مداوم برایشان دور از ذهن است .


نارنجی : سلطه طلب و اهل مسابقه اند و سرشار از آرزوهای دور ودراز و کلا رویایی هستند.


ارغوانی:  این اشخاص با آنکه پایشان روی زمین است اما انگار در ابرها پرواز می کنند ، اهل دین و عرفانند ، اهل مناظره و اثبات حقایق و اندیشمند هستند. سعی نکنید آنها را پیش بینی کنید چون معلوم نیست به چه دلیل یه یکباره از این رو به آن رو می شوند .


آبی : آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد . آبی ها به آسانی می توانند هوس و احساسات و هیجانات خود را به خوبی کنترل نمایند ، به عبارتی بهتر ، خوددار می باشند .


صورتی : آنها با گذشت هستند و در عشق نتدی نشان نمی دهند . دیگران را خوب درک می کنند و به دلیل نشاط و شادمانی اشان مورد علاقه اطرافیانشان می باشند . آنها اغلب شکستها ، خوشیها و دشواری ها ی زندگی را تحمل و با مشکلات فراوان مواجه شده اند .


فیروزه ای : این دسته از افراد اسرار آمیز و احساساتی می باشند ، و کارهای خود را به خوبی اداره می کنند . پشتکار دارند و با ثباتند ، و به نصایح دیگران کمتر توجه دارند .


توجه : علاقه شما به رنگها در طی زمان تغییر می کند . به دلیل اینکه خصوصیات اخلاقیتان نیز به مرور زمان تغییر می یابد . اما اگر در مورد رنگی ناگهان نظرتان عوض شد به علت ضعف و یا نیاز به تغییر محیط است .



نوشته شده توسط : محبان الحسن | دوشنبه 88 بهمن 19 ساعت 12:18 عصر

تمام آنچه در این وبلاگ می خوانید
شعر ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام
پیش نویس قانون 2015 عاری سازی ایران از سلاح هسته ای
آقا جان بطلب یا امام رضا!
زبان حال امام حسن عسگری علیه السلام
تسلیت باد شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
آه کربلا، کربلا، کربلا
زمینه‏ ها و ریشه‏ های واقعه عاشورا در بیانات مقام معظم رهبری
غلامرضا سازگار-شعر مرثیه حضرت علی اکبر
حتما بخوانید/13واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید
شرکت زنان در دسته های سینه زنی و زنجیرزنی /نظر فقها
[عناوین آرشیوشده]
blogکد بازی تمرکز حواس